Sunday, December 13, 2015

म आन्दोलनरत पक्ष हैन,

म आन्दोलनरत पक्ष हैन,
हैन म सरकार पनि ।
तर,
नेपाली हो,
जहाँ हिमाल,पहाड र तराइ  छ,
हिमालमा हिउ पर्छ, चिसोले झन्डै मरिन,
पहाडमा भुइचलो आयो, झूकिएर बाचे,
तराइमा आगो सल्केको छ, म जलिरहेछु ।
तिम्रो छाला गोरो, तिम्ले बनाको हैन,
तिमी काठमाडौंमा रोजेर जन्मेको हैन,
सन्जोग्ले जन्मिएका तिमी,म र हामी,
हेपिरहने, घोचिरहने हो कोतिमी ?
मलाई मेरो शिर चाहिन्छ, सोचिरहन हर्दम्,
मलाई मेरो पहाड चाहिन्छ, बचाइ राख्न शिर,
अनी
मेरो यो तराइ, आधार हो, शिर अनी धुक्धुकिको ।
लाग्दो हो कोही मुर्खलाई,
सक्छु एक्लै एक्लै जिउन,
शिर, शास साहारा बिना बन्छ कसरी त्यो .
घाऊ जहाँ लागे पनि उतिकै ढुखेको छ।
म राजनीति बुझ्दिन,
कसले किन गरे,कहिले के के गरे पनि ।
जानेको छु र बुझुछु,
दुबैले कसेको जिद्दी हो रे मेरै लागि ।
साचचै मेरै लागि हो भने,
बिन्ती
मलाई शान्ती देऊ,
मेरो मानब अधिकार देउ,
मलाई सिङो नेपाली भएर बाँच्न देउ
मलाई भोटे नभन,
नभन काठे, पाखे,मधिसे पनि
मलाई स्वाभिमानी नेपाली भएर बाँच्न देउ ।
मलाई मेरो तरै,पहाडअ, हिमाल सँगइ देउ,  


 

16th Five Year Plan- Government of Nepal

 This paper submitted to National Planning Commission १६ औ योजनामा मर्यादित महिनावारी सबालमा थप्नु पर्ने बुंदाहरु [1]