Tuesday, October 21, 2014

My Love, My Pride


,
तिमीलाई जब देखे, 
बेस्सरी चिचाय, उफ्रे ,
खै भन्नै सक्दिन भो के के । 
बर्सौ देखिको मेरो जपना,
मेरो प्रेम,
मेरो संसार,
मेरो साहरा । 
तिमीलाई भेट्न यि आतुर पाइलाहरु,
थर् थराउदै, फाल् हाल्दै,
धारे, ढुङे जँगले बाटोमा।
काउकुती लगिरह्यो,
के के सम्झिरहे,
मौन कुदिरहे,
रोकेनन बाघ भालुले पनि ।
चक्मन्न अध्यारी रातमा,
छ्याप्ल्यङ छुप्लुङ गर्दै,
त्रिलोक र खत्याड सँग भाग्दै,
दगुरिरहे,
तिम्रो प्रेममा पागल बनेर ।
सास फुलेर आयो,
शरीर तातियो,
जती जती तिमी नजीकियेउ ।
सशंकित भय,
म को हो ? के हुँदैछ म मा ?
बिड्म्बना,
जब म तिमी नजिकै आए,
तिमी देखिएनौ,
मात्रै स्पर्स गरे,
चिसो तर मि $ ठो,
सौम्य तर माया माया,
फलाइग किस .
न्यानो अँगालो,
अाइ लव यु,
अाइ रिअली लव यु,
मिस यु सो मच् ।
म अनियन्त्रित भय्,
आँखा रसाएे अनायस्मै .
म थुचुक्क बसे,
आलु, सिमी र भात् तिमी सँगै खाए,
तिम्रो सामिप्यले होला पुरै खाए ।
कोल्टै नफेरी,
तिम्रै अन्गालोमा रात बिताए,
गफिये, माया गरे, सारा  बिर्सिएे .
रात नसकियोस लाग्दै गर्दा,
एक हुल ठिटाहरुले बिथोले,
झोकिदै उठे,
तैपनी मिठो नै लाग्यो ।
हूल्काहुल मान्छेहरुका अघी,
तिमी शभ्य भैदियेउ तर माया गरिरहेउ ।
सरर बाफ् बनेर,
मुवाइ खाएउ हराएउ आकाशमा,
जगतै लाटियो मेरा के कुरा।
रिस ले भुतुकेर,
माझो हाल्दै,
सुर्य, घाम बनेर निस्किएे,
शायद छायानाथ सँग फुस भएछन क्यार । 
चिआउँदै थिए तर पतै पाईन,
जब उनी आए,
तिमी त झन रोमन्चित पो बनिदिएउ,
आकाश र धर्ती जोडी दिएउ,
जात क्षेत्र बर्ग सबै मेटाइदिएउ ।
टल्पलएउ, सल्बलएउ ।
तिम्रो क्यान्भासमा,
मैले तिमी पाए,
कबिता बाचन् गरे,
नाटक मन्चन गरे,
डिजे डिस्को सबै गरे ।
तिमीलाई स्पर्स गर्दै,
लाहुँडा महादेव गए,
आरुबोट र महेन्द्र चौतरा ।
आह !
कती रमाइलो कस्तो खुशी,
संगलेर राख्न पाये,
सधैं सधैं हुन सके ।
तिमीभित्र गडेर घन्टौ बसे,
निती कुल्चेर बसे, केबल तिम्रो स्पर्सका लागि ।
तिम्रो श्वास मैले फेरे, तिमीसगै सुतिरहे,
तिमी रुप फेरी रहेउ,
लुकी लुकी चुमिरहेउ,
मैले पनि,
झुकायर आँखा जिम्कैदिये,
तिमीभित्र हरायेर् सुरुपाइ दिये ।
तिमीलाई छोड्ने नकल्पदै, 
थिच्यो, खै केले थिच्यो ।
धकेल्यो, पेल्यो, समयले लतार्यो ।
मेरो भबिस्य,
मेरो प्रेम,
मेरो गौरब .
भकानो छुटौदै,
पुन म हराय ।
तर
प्रतिग्या बिर्सेंको छैन,
फेरी फेरी,
बर्सौ लगएर पनि,
म तिमीलाई भेट्न आउनेछु,
तिम्रो हरेक स्पर्स्को मुल्य तिर्न ।
तिमी एसरी नै हसिरहे,
तिमी एसरी बाचिरहे,
तिमी रहेनौ मात्र महेन्द्र कि अप्सरा ,
तिमी होइनौ मेरै मात्र अप्सरा,
तिमी सबै सबैकी अपसरा,
प्यारी प्यारी अपसरा रारा

World Social Forum 2024, Kathmandu- Dignified Menstruation: Decolonized Menstrual Movement and Reimagination of Feminism

 Inaugural Speech, 16 February, World Social Forum Dear Friends,