Thursday, July 2, 2015

The viral about Agriculture minister and its impact....

किर्सी मन्त्रिको भाईर लले उबजाएको .......

Photo: copied from onlinekhabar.com,

Sorry for poor Nepali typing 
२०७२ साल एतिहसिक भुकम्पले मात्र बनेन कि असार पन्द्रको किर्सी मन्त्री हरी पराजुलिको हर्कतले पनि। देखे, सुनेका सबै कुरा सत्य हुँदैनन। तर जे देखियो राम्रो देखियो, परिनाम् पनि राम्रो भो सस्किर्ती तोडियो अर्थात नयाँ सस्किर्ती बन्यो। फेस्बुक, तुईटर, पत्र पत्रीका, टेलिभिजन मार्फत प्रमाण एकैछिन्मा भाईरल बन्यो । अधिकारका अकालत प्रती बित्रिस्ना राख्नेहरु पनि एकएक न्यायको मैदान्मा हिलो छ्यपे र फलये पुषतौ पुस्ता फल्ने फल। हिलो छ्याप्ने देखी कुर्सी पल्तौदा सम्मका बहस्ले सिङो नेपाली समाजको सामाजिक न्यायप्रतिको बुजाइ छर्लङ पारेको छ जुन सबै सचेत नागरिकको लागि खुराक हुन सक्छ वा पर्छ ।
एउटा एस्तो समुह देखा पर्‍यो जसले सम्मान खोज्ने दाउम आँफै सम्मान लिना लाएक रहेनन ।  फलाम ले फलाम पिटेझै भयो अर्थात अस्लिल्का  लागि अस्लील नै प्रयोग भयो।  जुन नहुनु पर्थ्यो दुर्भाग्य नै भयो। अर्को एस्तो जानकर समुह जो अधिकारका बारेमा ठुल् ठुला सभामा यौन हिन्सका बारेमा बोल्छ, फेस्बुकमा आफ्नो सक्ती र पद देखैरहन्छन, चुक्क पनि गरेनन, मुक्दर्सक बने । शायद उनिहरुलाई पनि पद् र शक्तिकै धङ्धङी हुदो हो। देस बिदेस जानेको अर्को समुह गर्ज्यो, गाउले सोझा महिलाको बिचार  प्रस्तुत भएन वा समाचार एकोहोरो भो। महिलाहरुको पो बेजत भो। पत्रकारिताको सिदान्तका हिसाबले सही देखिये पनि न्यायको दृष्टिकोन्ले निउट्रल देखियो जुन किर्सी मन्त्रिकै बच्चाउ हो भलै बच्चाउ गरे भन्ने नभुजेको होस्  केही जान्ने खुतिनेहरुले राजनीतिक अभिबेक्ती दिये भने यो अती रन्जना भो, राजनीतिक फोहोरी खेल हो राजनीतिक पार्टिले जे गरेनी हुन्छ, उनिहरुका घोषणापत्र जनता फकाउने हतियार मात्र हुन अर्थात जनता उस्तै छन   अर्को समुहले आफ्नो हर्कत देखायो महिल अधिकार कर्मी खै कहाँ गये ? महिला माथि हुने हिन्सा महिलाको मात्र सबाल हो, महिला ले मात्र ठेक्का लिनु पर्छ भन्ने बुजाइ। यो सामाजिक साझा सबाल हो,अझै पुरुशरुले नेत्रित्व गर्नु पर्छ भन्ने नि सुस्म ज्ञान कहिले आउने हो कुन्नी ? केहीले भने घरमा  आमा  दिदिबैनी  रहेनछन कस्तो मन्त्री ? आजका दिन्मा आउँदा पनि एस्तो सोचैले के नेपाल बन्ला? महिललाई सम्मान गर्ने घरमा आमा दिदी छोरी भएर होइेन महिला पुरुष जतैकै अधिकार प्रदत मनब हो भनेर कहिले बेबहार गर्दो हो यो समाज  
माननिय मन्त्री ज्युको कोलहल सुनियो, किशोर हैन, ६२ बर्षको बुदो अनी बुडापाका महिलहरु, कसरी त्यस्तो सोच्नु ? गन्तन्त्र नेपालका त्यो पनि प्रगतिशिल पाटिका नेता , अनुसन्धान आनुभव मा विश्वाश गर्ने कि नगरने ? पिन्ड खाने उमेर्काले  गरेको हिन्सा, हिन्सा हुन्न कि क्या हो? सार्वजनिक ठाउमा पनि हिन्सा हुन सक्छ ? मन्त्री ज्युका तर्क सुन्दा बैराग्नै छुट्छ ? आबज बिहिन्हरु, शक्तिबिहिन्हरु लाई सक्तीसालीहरुले जहाँ पनि शक्तिको दुरुपायोग गर्न सक्छन भनेर बामे काकाको प्रसीछन लिएको दिएको बिर्सेंछन कि क्या हो जस्तो   रमाइलो मुडमा थियौ, होलिमा रङ, असारमा हिलो खेल्नु स्वाभाबिक होरे मन्त्रिज्युको सफाइ। गीत, उखान, किताब आदी लैङिकमुखी बनैरहेका सन्दर्भमा अस्लील बोल्न , गर्न कसलाई छुट हुन्छ होला? के होलिमा रङ जसरी मन लाग्यो त्यसरी खेल्न पाईन्छ नियत राम्रो थियो, नराम्रो लागेको भये छेमा मग्छु रे मन्त्रिजु रक्सी खाएको थिए, बेसुर भये तेसैले बलत्कार गर्न पुगेछु हजुर छोडिनुस् ।।।।पुलिस सर भने जस्तो भएन ? यो सरासर मिथ्या कुरा हो प्रगतिशिल नेताले छेमा माग्न पनि कती कन्जुस हो ? अग्रगमी भाषान गर्नेले गल्ती स्विकर गर्न, छेमा माग्न कती गाह्रो हो ? यो सरासर पुरुस्वतवको प्रमाण भएन ? मिडियाले उचाइ थप्यो रे मन्त्री ज्युले भन्या, मिडिया धर्मले वा रिस्ले वा जे सुकै कारण्ले भएनी राम्रो गरे, बिशेषगरी यौन हिन्साका कुरा बाहिर आउन सक्दैनन, किनभने अनतत परम्पाराबादि अदालतले प्रमाण खोज्छ, पीडितको भनाइ नै पहिलो प्रमाण भन्ने भाषान मात्रै हो ति फोटो रिस्ले एनिमेसन गरेर बनएका होइनन भुज्नलाई पडेलेखेकैइ विद्वान चाहिन्छ
नेपाली समाजको सचित्र चित्रन हो घटना हो भिविन्न बिचार  हुन्छन नै तेस्मा पनि पित्रिसत्तालाई चुनौती दिने कुरा चान्चुने हैन    महिलाहरुले बोल्नु पर्दैन ? हिलोमा फ्याक्न सकिदैन भन्ने विद्वानहरु भेतिये के सबै महिलाले अहिलेको नेपाली समाजमा आफुलाई हिन्सा भएको अनुभव गर्न सक्छन? के अनुभव गरे भने सजिलै बिरोद गर्न सक्छन ? के नेपाली घर, स्कुल, समाजले नो भन्न सक्ने सस्कार सिकएको ? मन्त्रिको शक्तिको अगाडि खेत रोप्ने महिलाले नो भन्न वा हिलोमा फाल्न सक्छन ? बिरोद्का लागि बिरोद गर्ने सस्कार कहिले ढोलिदो हो     के पुरुस्ले बोल्नु पर्दैन ? तिनै फोटो खिच्ने पत्रकारले पनि बिरोद गर्न सक्दैनथे ? मर्द पुरुष त्यो जसले हरेक लैङिक हिन्साको बिरुदमा उभिन्छ मानब अधिकारको सम्रछन गर्छ नि हैन ?
एस्तो पनि पढ्न पाएयो, आगो आईमाई उस्तै हुन रे , महिला भन्नु पर्छ भन्ने कुरा फेरी पनि बिर्सिएछन क्या हो ? कसैले पनि प्रश्न गर्न आट् गरेनन के महिलाहरु साचिकै आगो हुन ? सदै आगो हुन्छन ? महिलाहरु पानी मात्रै के बरफ हुन तेसैले घर, कार्यालय, बाटो सबै ठाउमा हुने हिन्सका घटना घुट घुटी निलेर, जिउदै मरिरहेका छन   
अब महिलाहरुको पत्रकार सम्मेलन बिलौन पनि उदेक लाग्दो छैन ? एसका पछाडि धेरै कारण हुन सक्दैनन; ) महिलह्ररुले शक्तीवान मन्त्रिको माया लगेर तेसो भन्न सक्छन  कि उनिहरुलाई हेपिये, हिन्सा भयो भन्ने नै थाहा छैन जस्तो आज पनि श्रीमानले कुट्नु सामान्य हो नि ? दलित आँफै बाहुनका घर भित्र पस्न हिच्किचौनु एस्ता धेरै उदाहरण छन हामी कहाँ। ) महिलाहरुलाई राजनैतीक बच्चाउ गर्न त्यसरी गर भनिएको पनि हुन सक्छ वा महिला फेरी प्रयोग भएका हुन सक्छन । येति गम्बिर बिषय उठान गर्दा सार्वजनिक गरिएको फोटोको लागि अनुमती लिएको थियो कि थिएन होला ? कुरा सुन्दा छैन कि जस्तो छ के तेसो हो भने पत्रकारलाई चाँही यो ग्रान्टेड हो । 
जसले जसरी प्रस्तुत गरेनी सानो हिस्साले सामाजिक रुपन्तरन खोजेको भयो पनि। यस्तै सानो सानो हिस्सा बददै गये समाज बन्दै जान्छ सबैलाई, सबैले बोल्ने, पिल्सिएर बस्ने सस्किर्तिको बिकास होस्







 Tuka Chhetri Sandwell, her son James Sandwell were here in Nepal and visited Bhaktapur, Sipaghaat, Parasi (Tihar celebration), Gorkha Kalik...